poniedziałek, 25 lutego 2013

Leśny szlak

10 dni (bez) postu.... Czy tylko mi ten czas tak szybko mija?

Nie mniej jednak korzystając z odrobiny wolnego czasu (ostatnio niestety mam go niewiele) postanowiłam, że najświeższa sesja odbędzie się w zaczarowanym lesie :) 


Rezultaty sesji:









 Płaszcz - Camaieu %

Spódniczka - Stradivarius %

Sweter - Second hand

Kamizelka - Levis (prezent)

Szal - Vero Moda %

Zegarek - Promod %

 Naszyjnik - prezent 

Torebka - Reserved %

Buty - Prima moda (z szafy mamy)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne stylizacje, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie, zazdroszczę płaszcza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne połączenie kamizelki ze swetrem :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kozaki Zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestawienie! genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń