poniedziałek, 11 lutego 2013

W męskim wydaniu...

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moją ulubioną koszulę (bardzo ciepłą i wygodną).


O dziwo kupiłam ją na dziale męskim, w dodatku po bardzo atrakcyjnej cenie :)

Do koszuli dobrałam kurtkę, która również pochodzi z działu męskiego, z osiedlowego second hand'u.


Rezultaty sesji:










 




Kurtka - Second hand 

T-shirt - Top secret %

Koszula - Bershka % 

Spodnie - Zara Trf %

Buty - Venezia %

Torebka - Six %

Komin - Reserved %

Czapka - Tk Maxx

Zegarek - Bijou brigitte (prezent)


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie lepszy zestaw niż ten na zeberce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Haaaa- Też miałam dziś na sobie "podarte" spodnie! :) Super, podoba mi się :) Pozdrawiam i zapraszam

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, spodnie są mega! też ostatnio odkryłam, że męskie działy/męskie szafy to skarbnica perełek! :)

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń