niedziela, 10 lutego 2013

Ten pierwszy raz...


Po kilkunastu miesiącach dumania nad blogiem postanowiłam! A co? W końcu go założę ;)


Jako, że to mój pierwszy post, pragnę zwrócić uwagę na to co jest dla mnie najważniejsze przy doborze ubrań:

Zawsze stawiam na wygodę. Nie kupię i nie założę czegoś, w czym czuje się niekomfortowo, mimo że mogę w tym wyglądać naprawdę dobrze.

Nie zwracam uwagi czy dany ciuch jest akurat modny czy też nie. Noszę to co MI się podoba, w czym czuje się dobrze.


Kupuję na wyprzedażach. A przynajmniej się staram. Chyba, że coś naprawdę przykuje moją uwagę i stwierdzam, że nie mogę się bez tej rzeczy obejść.



A to rezultat mojej pierwszej sesji:










Kurtka - Clements Ribeiro (TK Maxx)

Bluzka - Zara Trf %

Sweter - Second hand

Spodnie - Zara Trf %

Buty - Venezia %

Kopertówka - Reserved

Szal - Promod %

Czapka - Promod %

Rękawiczki - Promod (prezent)

Zegarek - Clair's %


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz